Organizacja pracy w przychodni Family Med z Obrowa
2020-03-18
Przychodnia Family Med z Obrowa przypomina nowe zasady organizacyjne, związane z pandemią koronawirusa:
- zawieszone są całkowicie wizyty planowe;
- wizyty pilne, zaostrzenia chorób, nagłe sprawy - najpierw wyłącznie teleporada. Należy zgłosić konieczność spotkania z lekarzem, zostawić swój numer telefonu – pracownicy przychodni oddzwonią. Lekarz zdecyduje o konieczności spotkania z chorym;
- wizyty niezbędne będą odbywać się w przychodni co 20 minut, aby gabinet lekarski mógł zostać przewietrzony i aby pacjenci nie kontaktowali się między sobą;
- zawieszone są planowe pobrania badań laboratoryjnych. Badania wykonywane są tylko w sytuacjach pilnych, po rejestracji telefonicznej na określoną godzinę;
- drzwi wejściowe do przychodni są zamknięte, personel wpuszcza do wewnątrz tylko zarejestrowanych pacjentów i prosi o punktualne przychodzenie. Osoby niezarejestrowane nie wejdą do przychodni;
- recepty można zamawiać o każdej godzinie, personel prosi jednak, aby nie telefonować w godzinach porannych, ponieważ jest to czas rejestracji do lekarza osób chorych;
- recepty najlepiej zamawiać za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisząc na adres: nzoz.naszfamilymed@gmail.com Ważne, aby podać aktualne dane kontaktowe: telefon i e-mail;
- E-recepty należy zamawiać i odbierać tylko elektronicznie (jest to także okazja do zapoznania się z wygodą, jaką oferuje konto pacjenta założone na pacjent.gov.pl).
Lekarze przychodni apelują, aby sprawdzać ilość niezbędnych leków u swoich bliskich, zwłaszcza u osób starszych.
Aktualne informacje na profilu facebookowym przychodni NZOZ „Nasz Family-Med.”